Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný referent/vrchní referent oddělení protiepidemické územní pracoviště Ústí nad Labem, Děčín, Litoměřice (ID 113/30019656)

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný referent/vrchní referent oddělení protiepidemické územní pracoviště Ústí nad Labem, Děčín, Litoměřice (ID 113/30019656)

Ústí nad Labem dne 30. srpna 2024                                                                    č.j.: KHSUL  43833/2024

Ředitel Krajské hygienické stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo v režimu § 178 zákona o státní službě

odborný referent/vrchní referent oddělení protiepidemické

ID 113/30019656

v Krajské hygienické stanici Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem v oddělení protiepidemickém v odboru protiepidemickém, s pracovištěm v Litoměřicích, Mírové náměstí 335, Litoměřice.

Pracovní vztah:  pracovní poměr na dobu určitou v režimu § 178 zákona o státní službě (po dobu nemoci a MD/RD)

Předpokládaný nástup: 1. října 2024 /dohodou

Místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Zaměstnanci přísluší platový tarif od 21 710 do 31 820 Kč. Zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).

Osobní příplatek rozpětí od 1 591 do 4 773 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.

Zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek 900 Kč.

Popis práce:

  • provádění státního zdravotního dozoru, šetření a dalších odborných činností v terénu v oblasti ochrany veřejného zdraví včetně odběru vzorků k laboratornímu vyšetření nebo k rozborům a včetně poradenských činností v oblasti ochrany a podpory zdraví,
  • kontrola plnění závazných opatření uložených OOVZ, včetně prevence infekčních onemocnění a dalších hromadně se vyskytujících onemocnění;
  • vypracování, provádění konzultační a poradenské činnosti v oblasti oboru epidemiologie a plnění úkolů orgánů ochrany veřejného zdraví jako dotčeného správního úřadu;
  • samostatné provádění kontroly, inspekce nebo dozoru nad dodržováním povinností vyplývajících z právních předpisů ve vymezené působnosti správního úřadu;
  • organizování a šetření všech epidemických událostí a navrhování příslušných opatření k zamezení jejich dalšímu šíření.

Požadujeme:

  • ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné – odborná způsobilost zdravotnických pracovníků nebo jiných odborných pracovníků ve zdravotnictví podle zákona č. 96/2004 Sb. o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činnosti souvisejících s poskytováním zdravotní péče a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, podle předpisů dříve platných výhodou
  • ochotu učit se novým věcem
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC (word, excel, internet)
  • schopnost týmové spolupráce, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, schopnost samostatné analýzy problému
  • výborný psaný i mluvený projev v českém jazyce
  • řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič)
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí,
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu nemocí a následně  MD/RD za podmínek § 178 zákona o státní službě)
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené

Posuzovány budou žádosti (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. září 2024, tj. v této lhůtě:

 •   doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem, Moskevská 15, 400 01 Ústí nad Labem,

•    podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,

•    podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-podatelna@khsusti.cz, nebo

•    podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky 8p3ai7n.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo OR/VR EPID LT“.

K žádosti dále žadatel přiloží:

a)  strukturovaný profesní životopis,

b)  motivační dopis.

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:

V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.

Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.

V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.

Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:

V případě řádné omluvy žadatele z účasti na pohovoru mu může být stanoven náhradní termín pouze se souhlasem služebního orgánu, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.

Bližší informace k nabízenému pracovnímu místu poskytne:

MUDr. Eva Patrasová, ředitelka odboru protiepidemického

e-mail: eva.patrasova@khsusti.cz, tel.: 477 755 160

Bližší informace k výběrovému řízení poskytne:

Bc. Klára Nohlová, rada oddělení personálně správního 

e-mail: klara.nohlova@khsusti.cz, tel.: 477 755 165

JUDr. Mgr.  Vladimír Možíšek, LL.M.
ředitel Krajské hygienická stanice Ústeckého kraje
se sídlem v Ústí nad Labem

Zasláním Vašeho životopisu do výběrového řízení na Krajskou hygienickou stanici Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Tyto údaje je nutné zpracovat za účelem konání výběrového řízení ve smyslu § 24 a násl. zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, ve znění pozdějších předpisů. Tyto údaje budou Správcem zpracovány pouze pro účely a po dobu konání výběrového řízení (uchování a skartace se řídí platnými právními a vnitřními předpisy).

Formuláře pro výběrové řízení:

Sdílejte příspěvek:

Prozkoumejte i další kategorie:

Související příspěvky: